lördag 30 oktober 2010

Nässelparty

Jag har just nu ett riktigt skov av nässelutslag... det kliar så man nästan blir tokig... Slutar det inte snart så måste jag klippa av mig naglarna för jag har redan kliat upp sår.

Det kliar, bränner och spänner överallt på halsen, bak på skulderbladet, i nacken , båda handlovarna, högra knävecket, vänstra fotryggen ligger illa till, nära blodvite... och värre blir det för i bla fingerlederna, det är ett ställe som skinnet inte tillåter svullnaden fritt spelrum, då värker det och går liksom innåt in i leden, det kan sitta i ett par dagar efteråt...




Jag har tagit maxdosen X 2, men det bara fotsätter att blossa upp på nya ställen... Jag är trött (det är ju iofs mitt i natten) men jag vet att jag blir vansinnig och kliningen axelererar om jag lägger mig... det får nämligen inte ta nåt på de ställen där det kliar och lägger jag mig så... lakarnen... ujujuj...

så jag sitter här vid datorn bloggar lite förstött, spelar Bejeweled blitz, tycker synd om mig och hinkar i mig höstens andra julmustpava...

Inga kommentarer: