torsdag 7 oktober 2010

Hösten börjar bli grinig...

Jag tycker att det är jobbigt när det inte hinner bli ljust på hela dagen ... dimslöjorna når nästan ända ner till backen, det är så fuktigt att fast det inte regnar så blir glasögonen alldeles blöta ändå ...


Dessutom har jag haft örstygn ända sen igår kväll, Jag känner förkylningen vinner mark i min kropp fast jag äter extra mycket frukt som ska vara Fulla med Cvitaminner och antioxianter. Lägg tröttheten ovanpå det så, förstår ni kanske varför jag behöver solen ...



Men jag blev förvånad när jag och HAnny tog med oss kameran ut för att försöka fånga hur surt, blött och  tråkigt det är ute nu. Det  kändes inte lika jobbigt när man bara fokuserar i närbilder, det finns faktiskt färger än, trots att färgskalan är i murrigaste laget för mig, så finns det fortfarande färg och vackra saker att fota. Kolla själva.
 


2 kommentarer:

Charlotte sa...

Vackra bilder! :-)
Själv älskar jag hösten, med alla varma, vackra färger, att det blir mörkt så man får tända ljus och kura under filten i soffan ( vilket händer väldigt sällan) hihi
Men drömma om det kan man alltid !!!

Mindre skoj är det att ha ont i öronen.
Hoppas du kryar på dig snabbt, och kanske hittar hit ut till mig nångång på en fika :-)

Kramar!

therese sa...

Ja, det gick lättare med allt det blöta när man bara tittade genom kameran... fokuserade på det lilla... ist för att se allt klibb