söndag 31 oktober 2010

Praktikrapporten v.43

innebar ett lite steg bakåt, både tidsmässigt och psykiskt, det var nämlien på det viset, när jag kom på morgonkvisten så visade det sig att vi skulle börja med slipa in  inlägg i skor ... min handledare frågade om jag ville ta över, men jag stod bara som ett fån, kallsvettig and fastfrusen med paniken ringades i öronen ... det här ska jag ju kunnna, det här med inlägg och tofflor, ... jag har ju hållt på med det i oherrans masssa år, eller har jag det egentligen... men det gick bara inte, jag kände till min förskräckelse dessutom inte hade långt tills tårarna skulle komma i ögonvråna ... odugligheten brände mig i ansiktet....

Jag fick tillbaka lite av min tro på mig Själv när jag fick ett monteringsjobb i form  av att   färdigställa ett par rematofflor, Det kan jag, kanske tillmed  i sömnen ... Jag fegade ur dock även här när det gällde slipningen ... men klara blev de trots Allt ...
Inte så pjpkiga heller...
men vad min handledare tycker om min prestation, Eller rättare sagt avsaknaden av den ...  kanske man ska säga, Vad han tycker vet jag däremot inte...

Vad jag måste komma ihåg är att jag har inte arbetat  på över 10 år och det var 18 år sedan jag gick ur skolan... JAG KAN INTE ALLT, och det förväntas förhoppningsvis inte det heller... dessutom är det nog inte hela världen OM det blir fel och man måste börja om från början... fast det känns säkert så...

Vad som var kul att upptecka denna vecka, var att silikonbröst, alltså lösa ersättningsbröst, som används när ett eller båda brösten avlägnats av olika anledningar, vanligtvis cancer... numera finns med silicondroppar, typ som antihalk sockar, så man kan ha dem utan bh om man vill...

Inga kommentarer: