söndag 31 oktober 2010

HAnny som pinuppa

Jag har fallit för trycket, jag har köpt ett tikskydd åt HAnny, jag blev så less på peka på blodfläckarna för att hon skulle städa, Hon är dessutom mycket dålig på att städa efter sig... eller så har hon haft en mycket dålig lärare... jag blev less på att jag är så dålig på att lära och motivera, Sedan tänkte jag " Hur äckigt är det egentligen att måste slicka upp mensblod från golvet"




... resultatet blev ett tikskydd modell störst! som jag laddar med vanliga trosskydd.

Men hon har ju så mycket hår så det ser ut som stringtrosor typ... Men det funkar, för just nu, när det är som värst, så blöder hon nästan igenom ett trosskydd på ett par timmar. Hon verkar acceptera det, och vi försöker låta bli att skratta högt... och i natt sov hon utan problem. Dessutom slipper vi diskussionerna vem som ska städa - HAnnys tunga eller moppen...





Inga kommentarer: