måndag 4 oktober 2010

I morse

chockade jag mig själv med att ta en morgonpromenad till giraffen, kl 6.30...tom innan frukost!! sedan gick jag och barna upp till trollskogen där trollkarlarna bor, så där samlade jag ihop fler steg... sedan sket det sig, ja stegsamlingen alltså, inget annat, det var dessutom ju kanelbullensdag igår så vi (eller rättare sagt barna, för i den fällan gick jag inte) åt kanelbullar till eftermiddagsfikat

Sedan åt vi blåbär och mjölk, Tänkte att det passade bra när alla runt ikring är förkylda, sedan blir tungan och munnen så vackra... Vipassade samtidigt på att kolla HUR bra stolbeklädnadsyget var egentligen... genom att spilla ett upptinat blåbär mitt på stolen, sedan sitta på det en stund... Det gick bra! det var bara att torka upp med en trasa...PUH!!
Jag hade tänkt att lyckas knäcka 10-tusingen, men stannar tyvärr på runt 7.000-7.300 steg skulle jag tro...

Inga kommentarer: