lördag 9 maj 2009

En vit samojed är en ren samojed






Det kan man inte säga att HAnny Panny var, när hon kom hem från sin promenad i dag...






Hon gick dessutom raka spåret in i duschkabinen, hon tyckte nog till och med att hon var i dyngigaste laget själv.
Jag kan för mitt liv inte få in i min människohjärna, vad vitsen är att gnugga sig i dynga och allmänt äckelpäckel så där, varför gör bara vissa hundar det medans andra strutar i det...


Det är vid såna här tillfällen man är glad att bara ha EN hund, fast jag saknar Julia så fruktansvärt och skulle med glädje bada henne varje dag om jag bara fick.


Fast nog slår Julia alla rekord i nersmutsning eller?!?

2 kommentarer:

Pärans galningar sa...

Ja vet minsann varför jag inte har hund längre. Ha´de

zaq sa...

Ja me!
Räcker med en "galen" Margit ;-)

Fast jag är impad på att hon gick till duschen själv!

Ha så gott!
zaq