lördag 30 maj 2009

Helt off

Jag vet inte vad det är med mig nu förtiden... jag verkar vara helt off. Jag som brukar ha stenkoll på det mesta, nåja försöka ha iaf, har ingen susning nu för tiden. Hjärnan verkar vara på sparström, den bara glimmar till, sedan resten av tiden verkar sen vara stendöd...

För att ta ett exempel... jag har haft morsdag två gånger redan, förra söndagen, var jag helt övertygad att det var morsdag och var halvt som halvt irriterad att det skulle gå bort så mycket tid till att åka ut och äta, jag som skulle måla... och nu i dag...Det är ju BARA lördag än!!! men jag ringde glad i hågen till moderskapet som är utomlands (nånstans, kommer inte ihåg var) Och var så kaxig och grattade på telefonsvararn, vilket jag fick ringa och ta tillbaka minuten efter...Husse påpekade lite försynt: är det morsdag på lördag i år??

Det kanske är något allvarligt, huva men de säger att alzheimers debuterar i 30-årsåldern...hmm.. och jag är ju faktiskt minus 40... tål att tänkas på...

1 kommentar:

Cinthia sa...

Hej HEj!
såg att du skrev till mig länge sen , hihihi jag hade glömt bort min blog
Tycker att du har helt rätt, de växer för fort!,men som stora är de lika söta som när de var liten =D

Hälsningar Cinthia & Prinsessa

Hoppas på att se dig igen