lördag 3 september 2011

Börjar på bli proffs...

...på att ringa och fixa möten med  potentiella arbetsgivare, eller chefer kanske man ska säga.
Hoppas visar på att jag är taggad efter ett jobb, och inte att det lyser igenom att jag är desperat.
För jag har väl ändå inte hoppat på vad som helst än...

Fick ju tag på EN av de telefonnumren jag fick i läxa av min  jobbcoach, och bokade en tid för att träffas näsa mot näsa...

Det som var nytt med detta möte, var att h*n mailade ett intervjumatrial, i form av en massa frågor som jag skulle svara på och skicka tillbaka innan vi möts "in the real life". Vissa frågor var av det lite kluriga sorten, frågor som jag måste grunna på, vilket som är det bästa svaret men ändå är helt ärligt och sant... nåja jag har lite tid på mig för h*n hade ett fullspäckat schema nästa vecka.


Inga kommentarer: