onsdag 14 september 2011

En underbar dag

Idag har jag haft en underbar dag, jag har träffat trevliga människor och haft jättekul i varmvattenbasängen på Paradisbadet...

Dagen gick fort, Den började i hemmet, Sedan åkte vi taxi till badet och hämtade upp fler barn på vägen, vi hämtade även upp fler assistenter vid skolan, innan vi nådde dagens första mål vid badhuset. Sedan hade vi en mysig stund, med mycket plask i varmt vatten... Därefter taxi tillbaka till skolan, där det var lite samling innan div matintag sedan kom en "gympalärare"som busade och lekte samtidigt som han töjde och smygstretchade.. sedan var det träning att stå i ståskal, i ett ståskal jag tror mig känna igen från min tid på OTA.. Men då var tålamodet från min vän slut och det blev en paus för att ladda batteriet i svarta rummet för en "powernap"

Därefter kom taxin och det var dags för att åter åka tillbaka till hemmet... och swich sworsh så var dagen till ända och tid för mig att masa mig hem, för att ladda med mat och vila. För imorgon är en ny dag och en ny dag med inskolning hos min vän.

Det här känns rätt, det här vill jag jobba med...

Inga kommentarer: