onsdag 21 september 2011

Jag vet att jag är BRA!!

 Jag går och lägger mig betydligt gladare i kväll... groparna är ganska grunda nuförtiden och tur är väl det..

JAG vet att jag är bra på vissa saker, det är bara det att känslan att inte räcka till än hur man gör, poppar upp emellanåt, när man råkar ha garden nere, oftast när man är slutkörd och utless...

JAG vet att jag kan, jag kan en massa saker, vissa riktigt bra om jag får säga det själv, tex laga mat och baka, det är jag riktigt bra på... i alla fall enligt Husse... Jag har snart gått runt halva Sverige med min stegräknare... Sticka sockar, tröjor, halsdukar och virka dukar tycker jag inte helller är speciellt svårt... hrmmm är jag bra på fler saker... ljuga kanske?! hehe

Men det är så mycket lättare att lisa saker man är dålig på... jag skulle lätt, på rak arm räkna upp minst 10 saker som jag är urkass på, men det tänker jag inte göra här...

Inga kommentarer: