tisdag 20 september 2011

Tillfällig svacka

Jag har ramlat ner i en svacka, förhoppningsvis tillfällig... eller Den ÄR tillfällig!! Men jag blev så less helt plötsligt, på allt och alla... Alla är så j-vla duktiga, de går ner i vikt som en klocka, de kan träna och springer hur långt som helst, de har jobb upp till öronen, de orkar ha allt tipptopp, städat, bakat och ordnat, deras veklighet bara flyter på utan ansträngning...

Åsså kommer jag, född i bromsolja... frusterad och trött... Jag vill så mycket...

1 kommentar:

Bosse sa...

Hej! tycker att du fixar och donar så mycket. Du är duktig, man behöver inte vara på topp jämt. Jag känner precis som du, varför ska man känna denna prestationsångest. Äh! man gör så gott man kan. Du har gjort det så bra vad vikten gäller tycker jag..kämpa på du kommer att klara det. Kram