lördag 3 september 2011

Vad är en tjejmil att springa...

den kan vara grym, svettig, skavsårsframkallande.... och alldelse underbar..

Det är en utopi, en ouppnåerlig dröm, som tyvärr aldrig kommer att slå in, en sån happening... eller?!?!  Nää... det blir att sätta ribba alldeles för högt, jag nöjer mig med VÅRRUSET som jag sagt, 5 km är lagomt, det kan jag gå i värsta fall om jag inte får ordning på mina benhinnor och knän innan dess... men det vore väl attan om inte det rätat till sig för det är ju nästa vår...


Så HEJA alla tjejer, kvinnor, brudar, flickor, damer och kärringar som sprungit/ deltagit!! här är en avundsjuk soffpotatis..

1 kommentar:

Gitsan sa...

Jag skulle springa, men ett spökande knä satte stopp för det. Men jag var in och hejade på de andra som sprang, och de var mååånga!
Vilken underbar stämning!