måndag 12 september 2011

Kaos i almanackan...

kaos i almanackan,
... ifrån att inte ha någon almanacka, till att få fullständigt kaos när en brukare blir sjuk och måste bokas om... gick på ca 2 veckor...

Det blir alltså ingen inskolning i skolan imorgon... min brukare är sjuk, och den dagen blir framflyttad till på onsdag istället och onsdagen blir på torsdagen?!, Dit, jag la en del av mötena som jag i ursprunget hade inbokade på tisdagdagen..

"Det var ju hyfsat lugnt" tänkte jag, det blir det blir bara lite pinsamt att boka om de redan ombokade ombokningarna bara... men sedan släppte "chefen" bomb nr 2... " På fredag och nästa tisdag, kan du skolas in hos en annan brukare då??" "Visst" sa jag och drog i mina ack så ansträngda huvudhår... Nu blev det helt plötsligt ännu fler ombokade ombokningar att boka om...

På tisdagen hade jag "bara" tre grejor... ehh tandhygienisten, som jag redan bokat om 17 ggr visserligen... och min Jobbcoatch, No problemo, Hon skulle nog bara bli glad... men sedan..Gaaah! Jag skulle träffa en samordnare för handikappomsorgen, som jag redan bokat om en gång, egentligen skulle ha träffat på tisdagen (i morgon alltså, men fick bokas om i och med inskolningen som nu inte blir av)... Hur framstår man då?? hrmmm!! blir man attraktiv i arbetsgivarens ögon när man inte ens kan komma på intervjun? utan måste boka om en massa gånger... Skulle inte tro det!?

Inga kommentarer: