lördag 24 september 2011

Lördagmorgon

tar en lugn sådan... Tror jag Ehhh ska ju bara sätta igång en tvättmaskin, skaka mattor,äta frukost, bädda sängen, plocka undan, dammsuga, eliminera alla tassavtryck och dräggelskador med skurkäppen, blogga färdigt, skulle väl också fortsatt ute med att ta bort alla gamla blommor klippa ner buskar...

Det gäller att spara lite på enegin, för jag ska ju på kalas i kväll... Tre(?!) rätters... Gruvar mig faktiskt lite, mitt matintag är ju inte som förr liksom, så det gäller att planera så man orkar iaf smaka på allt... Annars så har jag jobbat 34.5 h denna vecka, trots jag var ledig tisdagen, skulle på inskolning en 10 h´s men den blev turligt nog flyttat till nästa vecka... Puh, det tär på en latmask kan jag lova, att jobba menar jag... helst när det var tvåbaddagar...

Men gud vad kul jag har haft... Jaja, blandat med inte så lite "nybörjarångest", hjärnsläpp och teflonminne..

Jag är nöjd med min insats trots att det hänt minst en fadäs varje dag... inte livsfarliga, och de har gått att ordna upp, med ack så onödiga.

En sak är då säkert ska jag fortsätta att leva om/på så här så här behöver jag inte vara rädd att drabbas av lågt blodtryck längre :)

Inga kommentarer: