lördag 25 april 2009

100:e inlägget..


Vad ska det innehålla... hrmm...det kan innehålla att jag köpte min efterlängtade spikmatta igår. Jag köpte den fast börsen illskrek: NEEEEEJ NEEEEEJ...
Efter mycket fingrande och filurande, så bestämde jag mig att jag skulle testa den när jag gick och la mig, det skulle ju var bra åt sömnsvårigheter... tänkte prova med tunn pyjamas mellan mig och de vassa "spikarna", man har ju lite ömtålig hud... men Husse tyckte att det verkade fisigt, man ska ju var naken sa han och eftersom jag faller så lätt för grupptryck, i alla fall Husses, så jag la mig så att säga oklädd, men kom inte riktigt ner ordentligt, det gjorde för ont. Du ser spänd ut sa husse och tryckte ner mig ordentligt, sedan la han sin arm på mig och tryckte till dessutom.... Kan ju tala om att jag vrålade... Så var den prövostunden över, kan jag säga...
Jag ska prova med ursprungside´n, allså med en tunn pyjamas och definitivt vara ensam, inte ens HAnny får vara med, nästa gång!
Kan ju dessutom tala om att prickmärkerna som blev efter"spikarna" vände sedan och svällde tills de blev utstående... liksom, ska det vara så? jag bara undrar

1 kommentar:

Allt om inget. sa...

att du vågar utsätta dig för något sådant...skulle jag aldrig våga....