fredag 24 april 2009

Ska beblanda mej med myrorna i stan...

Jag ska åka in till stan, allså själva stan... Jag som hatar trängsel åker in till stan på en fredag, en lönehelg!!! Men jag har tre presenter som ska inhandlas + att jag tänkte hitta någe nytt på överdelsfronten(tröjor allså)+ att jag ska veckohandla.... Tre presenter ska allså hittas på, inhandlas och slås in och det innan torsdag nästa vecka. Har allså ingen aning vad som paketen ska innehålla och hur ska man då kunna köpa och slå in? Allt faller ju på det.

Känner stressen stiger i mina ådror, rinner stress i ådrorna föresten eller har den en egen kanal?

Kan man ge biobiljett till en 3 åring?! kan man ge en 62åring sandlådeprylar ?!? Och vad ska kära mor få då.... hrmm... en brietårta naturligtvis... NEJ, NÄ och åter NOPP.... Jaja vi får se vad det blir men jag kan nog inte skriva det här för då blir det ju ingen överaskning.

Inga kommentarer: