söndag 19 april 2009

Kollade just in listan Med 100 mest lästa svenska bloggar..

och naturligtvis stod inte min blogg med där...Hrmpf... jag som har runt 8-12 läsare per dag...

Vad har Blondinbella som inte jag har...ja, fler läsare då naturligtvis, men sen då? ... Okej då, Hon är blondin, och ser ut som ett tuggummi (söt och sliskig)och har naturligtvis stora bröst, btw är de äkta? Dessutom går hon frivilligt i klänning och använder säkert läppstift varje dag... Att hon sedan använder färgen rosa lite väl mycket, enligt min mening, så mycket att jag är rädd att den blir uttjatad, är väl ändå inget plus.

Det måste finnas något som jag har som inte hon har, Jo det förstås, det finns ju nåt när jag tänker efter, som jag har mer än henne, jag har mer fläsk på kroppen och fler år på nacken...

Måste man blondera håret och låta som en fjortis för att få läsare? Mitt liv kanske inte är riktigt lika intressant och är lika mycket uppmärksammat men det är lika självupplevt som hennes.

Okej då, jag bor inte mitt inne i innerstan, vilken föresten, finns det bara en stad här i sverige?

Jag är stolt över att bo längs en grusväg, utan gatlyse... man är väl miljömedveten....

2 kommentarer:

Ancan sa...

Jag läser din blogg dagligen - och jag läser absolut inte blondinbellas...:)

kansek för att jag uppskattar ditt liv, och att det liknar mitt - vi kanske inte är så många- men vi är iallfall unika!!!

therese sa...

Tack,jag är egentligen nöjd med mina läsare som det är faktiskt.

Det skulle dessutom vara skitjobbigt att svara på 100-250 komentarer per inlägg.

Jag läser oxå dagligen din blogg, med nöje skall tillägas.