tisdag 28 april 2009

Datorer gör mej gråhårig

vilken tur att jag färger håret, för annars har jag blivit alldeles vit, och fläckvis kal banne mig.

Min skrivare tycker inte om min dator eller kanske det är tvärt om. ur som haver så har de aldrig tyck om varandra. Det finns ingen kommunikation allsJag installerar och avinstallerar, skriker och svär och provar igen men det blir samma resultat...Jag ringer Elgiganten som först ger mej hopp och en Usb-uppdatering. "gör en ominstallation bara så ska det funkar nu"...Grr... Visst, fint som snus!!!! Not.....AHHHH!!!

Jag känner hur frustrationen får ett allt fastare grepp om min stackars hjärna... Ringer än en gång till Elgiganten och får prata med en annan kille som tycker att jag i värsta fall kan åka till Östersund, som ligger typ 30 mil bort, med datorn om jag inte får till det. Men han ändrar sig efter några stora bokstäver från min sida och skyller helt sonika på HP och vidarebefordrar ett tele nr till Hp supporten...

Jag greppar än en gång telefonluren och får än en gång försöka beskriva vad felet består i, och blir kopplad än en gång till en tekniker men den här gången hinner jag inte prata till punkt när samtalet bryts och en upptagetton tutar i örat... Har jag varit en motor hade jag nu kokat över eftersom mina mätare står ordentligt på RÖTT vid det här laget...

Jag ger i alla fall upp för denna gång och försöker installera skrivare på lill-datorn stället...

Inga kommentarer: