lördag 18 april 2009

Den karl som uppfann duschkabinen...

...skulle jag vilja ta ett snack med, ett allvarligt snack eller helst den kvinna som var så dum att städa den åt han som uppfann den....grrr!!

Vad är det för fel på duschdraperier, de kan man lätt byta ut och Vips har man mikrorenoverat badrummet. Klart och betalt!
Jag har legat, stått, hängt och svurit medans jag skurat/torkat vår fina duschkabin i dag.

Men nu är den ren, bara att börja skita ner den igen. Och skitig, framför allt hårig kommer den att bli, jag måste nog tyvärr duscha HAnny i morgon, Hon är inte längre vit, som en samojed bör vara, utan snarare åt blyertsgrå hållet faktiskt, så sen är det bara att börja om från början, börja om på nytt...

Sedan trodde jag att tvättmaskinen gått sönder och såg framför mig hur pengarna fick vingar... men Husse konstaterade att det bara var lite missflyt och lite inblandning av en snodd från en fleecejacka, så det var lätt avklarat, billigt blev det också.

2 kommentarer:

Ancan sa...

Som livet brukar vara, lite motgång, lite medgång :)

Har tänkt nämna det flera gånger tidigare, men det glöms alltid av - så nu ska jag säga det: underbar vovve ni har!!!

therese sa...

ja, fast hon är av en modell som egentligen ska vara vit... ingen bra hund att ha på våren.