tisdag 21 april 2009

Allt för att slippa tvätta HAnny

jag har varit till Pärans galningar och shopat Tupperware, stavas det så? Jag lär mej aldrig.
Egentligen var jag mest dit för att jag behövde lite social träning(läs ville surra) och för att dricka kaffe och ev hitta något åt min kära Mor som fyllt år för ett tag sedan. Men jag hittade bara saker åt mej, som jag egentligen inte behöver men är bra att ha liksom.

Det jag egentligen skulle ha behövt... är att tvätta HAnny, den uppmärksamme läsaren kommer ihåg att jag skrev för ett tag sedan att jag skulle tvätta henne i min nystädade duschkabin men så blev dock inte nu inte fallet. Jag vet inte om det går att skyllas på ryggont men det var då deffinitivvt latmasken som hägrade den gången.
Sedan känns ju tanken inte allt för frestande eftersom vi har det vädret och årstiden just nu, som på 3 röda sekunder kan göra allt tvättande, torkande och borstande helt bortkastat...

Bara börja om från början... börja om på nytt..

3 kommentarer:

Pärans galningar sa...

Japp de stavas så, å tack för idag. Men inte blev jag nå klokare framåt kvällen, om du förstår vad jag menar.

Anonymous sa...

Varför inte en lökhack för att slippa rinnande ögon?????

therese sa...

jag har redan en sån