tisdag 23 augusti 2011

En vanlig sketen tisdag...

...skrev en vän som uppdatering på facebook, men jag kan inte hålla med för det är ingen vanlig tisdag idag, såna finns ju inte såvida man inte vill själv sas( solan = så att säga)... Utan i dag är det faktiskt den enda tidsdagen i denna vecka... vilket betyder att den är unik! lever du så, så blir det aldrig en vanlig sketen veckodag, min vän! ♥. Då blir allt genast mycket roligare och kanske tom (solan =till och med) mycket intresantare.. För allt blir till det man gör det till, har jag fått i tutat i mej x (solan = okänd antal gånger) antal gånger. OCH nu har jag betämmt att allt ska bli positivt och ffa (solan= framför allt) gå min väg för omväxling skull...

(Solan, det stämmer att jag använder många förkortningar.. jag ska försöka ändra på det omedelbart!!!)

Dessutom är det i ju dag jag ska träffa och bli bedömd av en brukare och h*ns familj... Pirrigt!!

4 kommentarer:

solan sa...

de e ju din blogg så skriv som du vill!! å dessutom så kan jag gott få klura lite!

Pärans galningar sa...

hahahaha, ja de e nyttigt å använda hjärnan har jag hört.
Man blir iaf glad av att läsa texterna å förklaringarna.

therese sa...

Solan: joo du har rätt, det är min blogg och jag skriver vad jag vill, men jag vill ju samtidigt att folket som läser ska begripa vad de läser... och det är av ren lathet som jag förkortar vissa ord, ska bli bättre, jag lovar..

therese sa...

Tsss, Pernilla, nog använder du väl hjärnan till fler saker än att lässa min blogg men jag blir nöjd över att du blir glad..(= positiv känsla, då mår vi båda bättre än förrut)