fredag 19 augusti 2011

Jag är lycklig, så bannat lycklig

Medans jag satt på altanen och rensade bland mina vitaminer, så insåg jag... JAG är kanske just nu världens lyckigaste människa som går i ett par RÖDA foppisar, kanske rent av den absolutaste lyckligaste MÄNNISKAN på jorden rent av...

  • Jag BOR med den underbaraste karlsloken som går i ett par 46:er, och PÅ den vackraste platsen i  världen enl mitt tycke, och dessutom på landet, där HAnny , mitt hjärta, kan gå lös som hon vill dagarna i ändå.

  • Vi har SKOGEN till grannar med alla älgar, rävar, harar och en och annan fästing..

  • Jag KAN och jag ORKAR gå ut i skog och mark för att plocka både svamp och bär...

  • Jag har kommit på RÄTT KÖL efter min LÅNGA sjukskrivningsperiod, och kan ev ha FÅTT in en fot, eller två, på ARBETSMARKNADEN.

  • Jag har snart GÅTT NER 30 kg i vikt, över 10 bmienheter, och från stl 54 till 44, och jag har börjat SPRINGA frivilligt, visserligen går det varken fort eller blir särskilt långa sträckor än men ändå..

  • Solen SKINNER och höstens FÄRGER är i antågande, Luften är HÖG och KLAR, nästan lite krispig... så man kan inte bli någe annat än lycklig

Inga kommentarer: