söndag 21 augusti 2011

I morgon gäller det..

då börjar min utmaning Rivstart 2011 2.0.  Hrmmm...Jag vägde iofs (Solan = i och för sig) in mig redan i onsdags, så rent tekninskt började jag redan då... Nåja jag ska försöka knäcka 5 kg på dessa veckor som denna Rivstart pågår... jag hade hoppats att mina knän skulle varit gladare, för att inte tala om mina benhinnor... riktiga surstrummpor. Men jag har tvångsvilat både knän och benhinnor från promenader och springning efter grusvägen  ett par dagar, och bara gått i skogen där jag plockat både svamp och bär..  Så vi får väl se i morgon om de pallar med en rask "60-minuters" efter barna gått hem... bästaste sättet att rena hjärnan och vila öronen...

Vattnet, min nya regel nr 2, ( Solan = nummer ;)  innefattade, har det inte heller funkat med.. :(

Så det enda vapnet jag har kvar är att jag hoppas att jag ätit tillräckligt, så jag gåttt ner ändå.. jag har visserligen ett par dagar kvar till onsdag, och hoppet brukar vara det sista som överger en nödställd...

Inga kommentarer: