tisdag 30 augusti 2011

Jobbsökarjakten fortsätter..

I morse ringde jag på ett privat företag som också förmedlar personliga assisternter, det finns tydligen en hel uppsjö av dem förrutom kommunen... Hon lät positiv och ville ha ett möte redan i eftermiddag (var på sätt och vis positivt, för jag hann inte bli nervös).

Jag friserade mitt CV och skrev ut referenserna, nu när jag köpt nya patroner till skrivaren...
Och for dit, träffade 2 damer som frågade och jag svarade, så gått som jag kunde..sedan var det över!

De hade lite rörigt just nu med flyttningar och ändringar, både miskningar och ökningar av timtid för brukarna, sedan var det visst någon som börjat läsa och någon annan som blivit kär...

Jag hoppas på ett positivt svar om någon vecka, så att jag gå vidare och träffa några brukare...


Inga kommentarer: