onsdag 31 augusti 2011

Promenaden som aldrig blir av...

..blev inget i dag heller, Suck.

Idag skyller jag på vädret, för solen sken på förmiddagen och var så mysigt så, men det var medans jag läste platsbanken och var upptagen med lite pappersarbete... Det har  sedan började det tokspöregna som sedan gick över till en ordentlig hagelskur med stora kulor.. efter det så pissade det på lite hur som helst, Åskan lät till och med sig höras riktigt ordentlig, men bara en gång, som tur var...

 Jag gjorde dock en ny attack efter det att middagsmaten var bortstökad, men icke, hann ner på vägen så kom det stooora droppar igen.. men häftiga molnbilder fick jag..

Nåja en ny attack inplanerad i morgon.

I alla fall så var det ny vägning idag, i min utmaning Rivstart 2011 2.0,  Vecka två's resultat är: -0.7 kg ,allt som allt -1,2 kg bara 3,8 kvar...
men jag måste bättra mig på alla fronter,  min motion, vattendrickande och äta bättre...

4 kommentarer:

Malin sa...

Bra där Tesse! Samma resultat som som jag hade denna vecka. Kram och Lycka till. //Malin

therese sa...

Tack, ja huvudsaken är väl att det är minus...

Konstigt, hur man är funtad egentligen..
HAR nästan varit lite deppad över att ha stått still ett tag men har kännt att det hänt på centrimetrarna istället, men det är ju inte lika påa som på vågen
;-/ lycka och peppkramar!!

Pärans galningar sa...

Men therese är du gjord av socker, en liten yttepyttepromenad kan man göra än fast de regnar. Då kan man dessutom låssas att man jobbat ordentligt så man svettas, haha.
De känns ju så mkt bättre efteråt iaf. Hoppas iaf att du promenerar idag. Heja på.

therese sa...

JAA jag är gjort av socker.. det är inge roligt att det börjar regna innan man ens kommit från går'n... Då får det vara!

Annat är det väl när man liks kommit igång så att säga..