onsdag 11 mars 2009

3:e dagen denna vecka.

Känner mej lite piggare idag. Så det är bäst att passa på!! har bytt i sängen, tvättat 3 tvättar, tömt ur allt vedskräp ur vedlådan (sotarn kommer i morgon). Ska sedan förhoppningvis få prova min nya mangel, som jag fick av Mor och co i födelsedagspresent, om bara Husse hjälper mej och dra lakarna först...

Det är ju inte så manligt liksom, så det står inte längst upp på favvolistan...

Tillbaka till mitt krig mot kolhydraterna (läs socker och stärkelse). Jag börjar igen med att dricka en Äggdrink 3 ggr/dag igen med ett mål starkt kolhydratreducerad mat.

Jag ska äta så så länge jag orkar iaf tills sockersuget stillats än en gång. Så jag hoppas att jag får tag på ägg av min lokala äggproducent (hihi...om hon läser detta).


4 kommentarer:

Pärans galningar sa...

de e väl klart att hon gör de

therese sa...

Bra, får jag lägga in en beställning?

Pärans galningar sa...

leverat å klart å betart´

Anonymous sa...

Hej Therese! En sen hälsning från mor!