söndag 15 mars 2009

Det kliar så förfärligt


Sitter här, trött och sur, ensam och förtvivlad, jag fryser dessutom om fötterna. Jag har ännu ett skov av mina nässelutslag... Mina ickeallergiska nässelutslag... mina stressutlösta kliande synder... Jag har haft dessa eländiga skov i ca 9 år och har fortfarande inte accepterat att jag får dem, jag har i och för sig inte listat ut när jag får dem eller av vad. Jag blir bara så arg!!!... för de kommer alltid som värst när det passar sämst. Husse och HAnny bara sover, medans jag får sitta här farmför datorn, för på teven är det bara dynga.
Jag är så trött så jag ser i kors men vet att det inte är lönt att lägga sig för det blir bara etter värre.... Sov gott ni som kan./therese

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Men stackars dig! Du ser ju ut som du blivit helt uppäten av något.... Förstår att det kliar. Det SYNS att det kliar!
Hoppas du hittar bot/ses på måndag!/maria

Anonymous sa...

Kram, kram. Hade lite sånt förut, pga hasselnöt. Så jag läser det jättenoga på alla förpackningar, för mycket choklad har med det. Spår av... går bra. Kram kram stackare. /Mona i Uppsala