torsdag 26 mars 2009

Jaha, en skåpdörrsuppdatering...

Fy för den lede, vad tapeterna satt fast på de 2 återstående skåpdörrarna, de som jag tog i dag...Vilken himla tur att de andra 6 luckorna inte bråkade så här igår, för då har jag nog gått på knäna.

Husse hjälpte mej, som tur var, efter vi ätit middag, för annars har jag nog inte hunnit få dem klara i dag.
Så målartvätten åker fram först i morgonbitti och sedan målar jag förhoppningsvis stommarna och grundmålar kryddhyllan. Det är vad jag hoppas hinna innan Husse kommer och hämtar upp mig för vidarefärd till stan. Där ska veckohandling och bankbesök och ev en och annan matbit avklaras.

Det lär visa sig i morgon...Om det inte blir att spackla en massa... Jag får nog dagen att gå även i morgon skulle jag tro.

Jag har bytt bort min torsdag på bygdegården, men ska dit en sväng för att hämta lite ägg.

Nä, dags att återta horisontellt läge bredvid mannen i mitt liv... Natti

Inga kommentarer: