onsdag 25 mars 2009

Fortsätter skrapa skåpluckor idag

...men först lite bilder från i går. Det här sysslade jag med...




Medans HAnny gjorde detta:



*
Över till dagens övningar: Jag tar de 2 resterande tapet-eländes-dörrarna också medans jag lix håller på...Tummen verkar hålla i hop.
Värmen i la'gårn är dagens minusgrader till ära förstärkt med en Corona.

(Jag har så mycket tapetborttagning kvar i hinken). Det ska ju ändå göras...

Fast när det är så här kallt så hänger vi nog tillbaka dom i kväll.

Efter det så är planen att målatvätta stommarna inne och rugga ytan för att sedan kanske måla lite.


Vi hörs. återkommer väl i kväll med lägesrapport..

3 kommentarer:

Anonymous sa...

http://mammam-t.blogspot.com/

Vad du är duktig som håller på,hur blir det nu med färgerna?Har du bestämt dig???

therese sa...

Japp, i storts sett, nån ljusare Grå till Boaseringen, nån vit upptill och mörkare gra på luckorna. nyanserna får jag bestämma bättre på färgaffären

Allt om inget. sa...

okej men de blir nog kanoners,det blir nog tillåme lite bättre än de du sa först...jag vet inte men det låter bättre.