tisdag 31 mars 2009

Har ont i huvudet


Jag vaknade med den kolosal huvudvärk i morse, det flimrde framför ögonen och det kändes nästan som högra ögat skulle ramla ut bane mej.
Och naturligtvis så sken solen som en 100 watts lampa...
Fast jag hängde med till stan, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Med impren och solglasögon så kan man komma ganska långt, även med huvudvärk. Jag slapp ju köra som tur är, för i bland fick jag lov att blunda för solen var så stark att ögonen tårades.
Vi var bla och kikade på handtag till köket men har än så länge inte hittat några som faller mej i smaken.. men det var nog det närmst jag kom i renoveringssvängen i dag, för även om jag gick och la mig när vi kom hem och sov ett par timmar. Så hänger huvudvärken envist kvar som ett utropstecken.

Inga kommentarer: