söndag 22 mars 2009

Jag har satt om ALLA blommorna...

...idag med halvfrysen blomjord. Den stod på altanen och det var kallt i natt...Så jag hoppas att alla överlever och ingen blomma blir förkyld.

Det blev som vanligt jord överallt, blandat med blomblad, kasserade rötter och nedklippta grenar... det är väl typiskt mig när jag gör något, så ser det ALLTID ut som ett bombnedslag...

Det är samma när jag städar, det blir alltid värre innan det blir bättre, det inte varför men så har det alltid varit...iofs så hatar jag att städa...korregering... jag hatar att torka damm!!

Så nu har jag inget att skylla på, nu kan jag börja med köket.... jag ska äntligen börja med att ta bort tapeten från skåpluckorna, måla luckor, lådor och själva skåpen...

Grrrr...nu när jag tänker efter så står det några oomsatta pelargoner uppe på köksvinden... ähh de för stå ett tag till, och skämmas.

Inga kommentarer: