måndag 16 mars 2009

bilåkning i morgon

På tapeten i morgon: sockerkaksbak hos mormor...och det var ju någe mer... javisst ja sen skulle jag ju säga upp mig från jobbet i morgon också...
I och för sig så har jag inte jobbat där förutom två inhopp (läs arbetsträningar) sedan jag gick in i den berömda väggen, Herregud!!! det var ju för snart 9 år sedan...var tar tiden vägen??? men det känns knepigt ändå, det här med uppsägningen trots jag vet att jag aldrig kommer tillbaka dit.
Sedan blir det ju kännbart ekonomiskt också eftersom jag tappar pengen från AFA men enl. FK så måste jag eller de rådde mej att inte ha kvar jobbet när jag sökte om för sjukbidraget...Föresten då menar de alltså att de redan bestämt sig att jag inte får beviljat på ansökan eller?? hrmm man skulle ha vunnit pengar så man blivit oberoende för alltid!!

Nä, nu ska jag gå och sova ner kudden. N'att

Inga kommentarer: