torsdag 19 mars 2009

Förkyld

Håller på att bli ordentligt förkyld, igen... Jag har haft/ har jätteont i halsen, huvudet känns tungt, håret är om möjligt ännu mer hårömt och dessutom fryser jag uti i kanterna liksom...



Jag tålde tydligen inte att bli nyst rakt i ansiktet...vilket jag blev i måndags, 3 ggr tom. Felet kan också har varit AC:n i bilen, som jag hade på 18,5 gr för att HAnny var så orolig när vi åkte upp till mormor...


Attans!!... Jag som tänkt börja städa, vårstäda och det behövs verkligen det ser förfärligt ut nu när solen börjar göra entré, här i vår den av världen igen. Ved och vedspisen dammar så förfärligt. Fönstren behöver också en genomgång de är äckligt vitskimrande och flammiga... Bäst att passa på medans snöhögen utanför går att stå på.

Fast köket behöver jag nog inte städa från golv till tak för jag har nämligen tänkt att börja måla lite...

Inga kommentarer: