måndag 30 mars 2009

Nu är det bestämt, vagnen bokad, vi drar söderut...

...och vi firar kungens födelsedag (Sista april) och min PlastPappas födelsedag (1:a maj) annorstädes.

Vi ska nämligen åka till mina nära och kära, som i bor Gästrikland, väl där ska vi passa på att ta hem deras köksmöbler, så de måste köpa nya...
Sedan kan vi för hoppningsvis åka förbi HAnnys kennelmamma på nedvägen, lika bra att ta det på nedvägen, för på hemvägen är man less och foten tung.

Vi har ju några att fira som har redan fyllt år/fyller snart .... Min brorsdotter W och min kära Mor och som sagt PlastPappan och brorsdotter M och dessutom måste vi stifta bekantskap med Timmer, en Wachtelvalp som fyttar in hos Bror M med familj, på fredag kanske?!?

En valp som jag/vi inte heller har haft chansen att träffa är Ella, som bor hos Bror P... men det blir förr eller senare, det med.

Inga kommentarer: