tisdag 24 mars 2009

Min kära Mor fyller år idag...


...Hon fyller visserligen lika ojämt som jag gjorde + ett antal år till givetvis, annas skulle det ha vartit ett medicinskt under om mamma skulle vara lika ung som jag... (För idag känner jag mej ganska ung...)
Men hur som haver...
Min Mor ser alltid ung ut och är alltid så full av energi. Hon sitter aldrig still, vilket stressade mej oerhört, när jag var som sämst... Hon kan däremot vara lite för mycket på ibland, men det är nog bara för att hon blyr sig om, och vill att allt ska vara så bra det bara kan...
Men jag tror att även hon skulle må bra av att ta det lugnt emellanåt...
Jag vet att jag är dålig på att säga att jag älskar dej mamma, men det gör jag och jag hoppas att du får en jättebra födelsedag idag.

Min mor tycker bättre om sommarn än vintern så därför blir det en sommar bild.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Det här är min bästa sida, baksidan!!!!! Kram från mamma