lördag 14 mars 2009

Okej, ordningen återställd...

... och jag fick en stjärna till i himlen!!Jag sparar på dom... Efter mycket om och men, plus att jag dessutom missade det mesta i Så ska det låta, fick datorn trots allt känna sig besegrad... av sin överman!! Dvs moi...

Nä, man får passa sig för att skryta för mycket... jag gjorde egentligen inte så mycket...inte mer än att inte ge upp på en gång. När inte det är uppdaterat sedan september så får man nog räkna att det nog ta lite tid.

Min far kom upp en snabbis igår men inte för min skull, visserligen utan för att bli klippt och det behövdes verkligen, så långhårig han har blivit. Men det var bara det att klippapparaten la mer eller mindre av efter halva huvudet... Gissa hur han såg ut... ha ha. Men proffsig som man är, så fixade jag naturligtvis till det, jag klippte resten för hand, så att säga...


Vädret idag, här efter min grusväg, är mulet och drygt +3 gr. Husse är ute med traktorn och kör fram och tillbaka, skottar antagligen snö eller dyl. HAnny ligger på snöhögen utanför köksfönstret, på sin favvoplats och har full håll på sina domäner, vilka bilar eller bybor som råkar fara/gå förbi. Jag sitter vid datorn, så allt är väl som vanligt...

Tänkte göra tacos till middag, eller jag äter väl då tacosallad, taco utan bröd, kanske man ska lyxa till med ett glas rödvin tom, sedan blir det väl att sitta i soffan och förfasa sig framför melodifestivalen.

Vi hörs när vi ses/therese

Inga kommentarer: